به رنگ آسمان

نسخۀ پشتیبان

به رنگ آسمان

نسخۀ پشتیبان

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ق.ظ

فاطمه

انصافا اگر شعرش را خودم نگفته بودم هم از این قطعه تعریف می‌کردم. من اصلا خودم طرفدار آقا نریمانم. علی ای حال آقای مطیعی زحمت کشیده‌اند بسیار زیبا و با حال  خوب این روضه را اجرا کرده‌اند. خوش به حال مثنوی من (البته شعر من هم شعر خوبی است!) . واقعا اجرشان با حضرت زهرا(سلام الله علیها). واقعا خوب روضه خواندن خیلی دشوارتر از خوب نوحه خواندن است. خدا انشاالله این گونه مداح‌های با دقت را زیاد کند.

تازه الآن شنیدمش (چون خودم نمی‌روم هیئتشان همیشه باید صبر کنم تا فایل صوتی را در سایتشان بگذارند). فقط پنج دقیقه است:

فاطمه! دست علی یار تو باد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی